ຄວາມດັນເລືອດສູງ ມັກເປັນໂລກປະຈຳຂອງຜູ້ທີ່ເລີ່ມມີອາຍຸສູງຂຶ້ນ ເນື່ອງມາຈາກອາຍຸທີ່ຫຼາຍຂຶ້ນ ອາຫານການກິນທີ່ບໍ່ສາມາດກິນຕາມໃຈປາກຄືແຕ່ກ່ອນ ການເຜົາຜານພະລັງງານທີ່ຫຼຸດລົງຈາກກິດຈະກຳທີ່ເຮັດໃນແຕ່ລະວັນໜ້ອຍລົງ ແລະ ໂລກປະຈຳຕ່າງໆລຸມເລົ້າ ແຕ່ຫາກສາມາດປັບພຶດຕິກຳການກິນໄດ້ ກໍ່ຊ່ວຍໃຫ້ອາການຄວາມດັນເລືອດສູງ ດີຂຶ້ນໄດ້.

ກິນແນວໃດຊ່ວຍຫຼຸດຄວາມດັນ:

- ກິນປາ ແລະ ຖົ່ວຕ່າງໆ ທັງສົດ ທັງແຫ້ງ ໃຫ້ຫຼາຍຂື້ນ.

- ກິນຄວາມຫວານຈາກໝາກໄມ້ສົດ ແທນນ້ຳຕານສັງເຄາະ ແລະ ເຂົ້າໜົມກິນຫຼິ້ນ.

- ຫຼຸດການປຸງອາຫານລົງ ທັງຫວານ ເຄັມ ເຜັດ.

- ເລືອກກິນຄາໂບໄຮເດດເຊີງຊ້ອນ (ເຂົ້າກ້ອງ ເຂົ້າໜົມປັງໂຮວີດ) ແທນຄາໂບໄຮເດດເຊີງດ່ຽວ (ເຂົ້າໜົມປັງຂາວ).

- ກິນໝາກໄມ້ທັງໜ່ວຍແທນການດື່ມນ້ຳໝາກໄມ້.

- ເລືອກກິນໄຂມັນອິ່ມໂຕ ເຊັ່ນ: ນ້ຳມັນມາກກອກ ນ້ຳມັນດອກກາໂນລາ ນ້ຳມັນຖົ່ວເຫຼືອງ ແທນເນີຍ ນ້ຳມັນໝາກພ້າວ ນ້ຳມັນປາມ ທີ່ເປັນໄຂມັນອີ່ມໂຕ.

- ເລືອກກິນອາຫານທີ່ເຮັດຈາກວັດຖຸດິບສົດໃໝ່ ຫຼື ແຊ່ແຂງ ແທນອາຫານກະປ໋ອງ ຫຼື ອາຫານສຳເລັດຮູບ.

- ເລືອກກິນອາຫານໂຊດຽມຕ່ຳໃຫ້ຫຼາຍທີ່ສຸດເທົ່າທີ່ຈະເຮັດໄດ້ ໂດຍໃຊ້ເຄື່ອງເທດຕ່າງໆ ສະໝຸນໄພ ນ້ຳສົ້ມສາຍຊູ ໝາກນາວ ແລະ ເຄື່ອງປຸງອື່ນໆ ແທນເກືອ ນ້ຳປາ ຊອສຖົ່ວເຫຼືອງ ຊອສໝາກເລັ່ນ ທີ່ມີໂຊດຽມສູງ.

- ກິນອາຫານທີ່ໃຫ້ພະລັງງານສູງໃຫ້ໜ້ອຍທີ່ສຸດ ຮັກສາສົມດຸນຂອງອາຫານທີ່ກິນ ກັບການອອກກຳລັງກາຍໃຫ້ດີ.

- ບັນທຶກອາຫານທີ່ກິນໃນແຕ່ລະວັນແລ້ວນຳມາເຊັກລາຍອາທິດ ເຊັກໄດ້ດ້ວຍຕົນເອງວ່າອັນໃດທີ່ຄວນກິນ ຫຼື ບໍ່ຄວນກິນໃນອາທິດຕໍ່ໄປ ຫຼື ນຳບັນທຶກອາຫານໄປປຶກສານັກໂພຊະນາການໄດ້.

ຂໍ້ມູນຈາກ: news.com.la