ນໍ້າເຜິ້ງ ເຖິງວ່າຈະມີລົດຊາດທີ່ແຊບ ໃຫ້ຄຸນປະໂຫຍດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຕໍ່ຮ່າງກາຍ ແຕ່ມັນກໍ່ຈະໃຫ້ໂທດໄດ້ເຊັ່ນກັນ ຫາກກິນບໍ່ຖືກວິທີ ຫຼື ກິນເກີນປະລິມານທີ່ຮ່າງກາຍຕ້ອງການ, ສະນັ້ນ ມື້ນີ້ເຮົາມາຮູ້ຈັກຂໍ້ຫ້າມໃນການກິນນໍ້າເຜິ້ງວ່າມີຫຍັງແດ່ ເພື່ອຈະໄດ້ລະວັງ ແລະ ແນະນຳຄົນອື່ນໄດ້ອີກດ້ວຍ. ນໍ້າເຜິ້ງ ມີສັບພະຄຸນໃນການບຳລຸງກະເພາະອາຫານ ແລະ ມ້າມໄດ້ເປັນຢ່າງດີ ຊ່ວຍຂັບຮ້ອນໄດ້, ແກ້ອາການປວດ, ຮັກສາບາດແຜ ເມື່ອກິນເປັນປະຈໍາຈະຊ່ວຍເຮັດໃຫ້ຊຸ່ມຄໍ ຫຼຸດອາການໄອໄດ້ອີກດ້ວຍ.

ຂໍ້ຄວນລະວັງໃນການກິນນໍ້າເຜິ້ງ ສຳລັບທ່ານໃດທີ່ເປັນເບົາຫວານ ຫ້າມກິນເດັດຂາດ ເພາະໃນນໍ້າເຜິ້ງມີກລູໂຄສຫຼາຍ ເຊິ່ງຈະເຮັດໃຫ້ລະດັບນໍ້າຕານໃນເລືອດສູງຂຶ້ນ; ຢ່າກິນຫຼາຍເກີນໄປ 1 ມື້ ຄວນກິນໂດຍສະເລ່ຍປະມານ 1-2 ບ່ວງ ຫຼື ປະມານ 20 ກຣາມ ແຕ່ຢ່າກິນເກີນ 50 ກຣາມຕໍ່ມື້; ຄົນເຈັບທີ່ເປັນໂຣກຜິວໜັງ ຫ້າມກິນ. ຫ້າມກິນນໍ້າເຜິ້ງກັບຜັກກຸ່ຍຊ່າຍ ເພາະໃນຜັກກຸ່ຍຊ່າຍມີວິຕາມິນຫຼາຍ ຈະເຮັດປະຕິກິິຍາກັບໂລຫະທອງແດງ ແລະ ເຫຼັກໃນນໍ້າເຜິ້ງ ຈະເກີດອອກຊີເດຊັ່ນ ເຮັດໃຫ້ຄຸນຄ່ານ້ອຍລົງ ອີກເຫດຜົນໜຶ່ງ ນໍ້າເຜິ້ເຮັດໃຫ້ລະບາຍ ແລະ ກຸ່ຍຊ່າຍ ກໍມີເສັ້ນໄຍຫຼາຍ ເມື່ອກິນຮ່ວມກັນຈະເຮັດໃຫ້ຖອກທ້ອງໄດ້ງ່າຍນັ້ນເອງ ແລະ ຫ້າມກິນນໍ້າເຜິ້ງກັບຫົວຫອມ, ກະທຽມ ເພາະຈະເຮັດໃຫ້ລິດນໍ້າເຜິ້ງຫຼຸດລົງ ກິນນໍ້າເຜິ້ງຕອນໃດດີຕໍ່ສຸຂະພາບ: ກ່ອນກິນອາຫານ 1 ຊົ່ວໂມງ ຫຼື 1 ຊົ່ວໂມງເຄິ່ງ ຫາກກິນແບບປະສົມກັບນໍ້າອຸ່ນ ຈະມີລິດໃນການຢັບຢັ້ງການລັ່ງຂອງກົດກະເພາະອາຫານ ເຮັດໃຫ້ກົດເຈືອຈາງລົງ, ຫຼຸດການລະຄາຍເຄື່ອງ, ສໍາລັບຄົນທີ່ເປັນແຜໃນກະເພາະອາຫານຄວນຮັບປະທານ ແຕ່ຫາກທ່ານປະສົມນໍ້າເຢັນ ຈະກະຕຸ້ນການລັ່ງກົດຂອງກະເພາະອາຫານ ລວມໄປເຖິງເຮັດໃຫ້ລຳໄສ້ບີບຕົວ. ດື່ມຫຼັງອາຫານ 2-3 ຊົ່ວໂມງ ຫາກດື່ມທັນທີ ຈະເຮັດໃຫ້ປະລິມານນໍ້າຕານໃນເລືອດສູງເກີນໄປ ຕັບອ່ອນເພຍຈະເຮັດວຽກໜັກບໍ່ໄດ້ ແຖມຍັງເຮັດໃຫ້ນໍ້າຍ່ອຍໃນກະເພາະອາຫານເພີ່ມຂຶ້ນອີກດ້ວຍ.

ຂໍ້ມູນຈາກ: news.com.la