ລະບົບເຜົາຜານ ເປັນສິ່ງທີ່ສຳຄັນສຳລັບຮ່າງກາຍຂອງຄົນເຮົາ ຫາກລະບົບເຜົາຜານດີ ສຸຂະພາບກໍຈະດີໄປນໍາ ແລະ ການດູດຊືມ ຂອງຮ່າງກາຍກໍ່ຈະດີໄປນຳ, ດັ່ງນັ້ນ ຫາກລະບົບເຜົາຜານຂອງທ່ານດີ ກໍ່ຈະສົ່ງຜົນດີຕໍ່ລະບົບກະເພາະ, ລຳໄສ້ ລວມເຖິງການຂັບຖ່າຍທີ່ສະດວກສະບາຍ, ຫາກເປັນສາວໆລະບົບເຜົາຜານຍິ່ງສຳຄັນ ເພາະຖ້າຫາກລະບົບເຜົາຜານບໍ່ດີ ກໍ່ອາດສົ່ງຜົນໃຫ້ເກີດພາວະອ້ວນ ຫຼື ຕຸ້ຍໄດ້. ສະນັ້ນມາເບິ່ງກັນວ່າມີອາຫານຊະນິດໃດແດ່ ທີ່ຊ່ວຍໃນການເຜົາຜານຂອງຮ່າງກາຍ.

  • ໝາກຫຸ່ງ: ມີນໍ້າຍ່ອຍ (papain) ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍໃຫ້ອາຫານທີ່ເຮົາກິນສາມາດດູດຊືມໄປໃຊ້ງານໄດ້ໄວຂຶ້ນ.
  • ເຂົ້າໂອ໊ດ: ນອກຈາກຈະມີໂປຣຕີນກະຕຸ້ນການເຜົາຜານແລ້ວຍັງມີສານອາຫານທີ່ຊ່ວຍຕ້ານເຊລມະເຮັງ ແລະ ຕ້ານກົດນໍ້າບີອີກດ້ວຍ.
  • ນໍ້າເຜິ້ງ: ສາມາດປ່ຽນໄຂມັນສ່ວນເກີນໃຫ້ເປັນພະລັງງານປົກກະຕິສ້າງຄວາມສົດຊື່ນໃນຕອນເຊົ້າເປັນຢ່າງດີ.
  • ນໍ້າດື່ມ: ການດື່ມນໍ້າຈະຊ່ວຍໃຫ້ລະບົບເຜົາຜານດີຂຶ້ນ ແລະ ສິ່ງສຳຄັນແມ່ນບໍ່ຕ້ອງກັງວົນເລື່ອງຄວາມຕຸ້ຍເພາະວ່າບໍ່ມີແຄລໍຣີ.
  • ຜັກຫົມ: ຜັກກຫົມມີໂປຣຕີນ ແລະ ແຮ່ທາດທີ່ສຳຄັນ ຖ້າກິນເປັນປະຈຳ ຈະຊ່ວຍເພີ່ມການເຜົາຜານໄຂໄດ້ມັນເປັນຢ່າງດີ. ສະນັ້ນຢ່າລືມຮັບປະທານອາຫານເຫຼົ່ານີ້ເພື່ອການທຳງານຂອງລະບົບເຜົາຂອງຮ່າງກາຍທ່ານໃຫ້ດີຂຶ້ນ.

ຂໍ້ມູນຈາກ: http://news.com.la