ອາຫານທະເລ ເປັນອາຫານທີ່ຫຼາຍຄົນມັກກິນ ແຕ່ຖ້າກິນຕະຫຼອດອາດເຮັດໃຫ້ຄໍເລດເຕີລໍສູງ ແຕ່ຖ້າດົນໆກິນເທື່ອໜຶ່ງ ອາຫານ 5 ປະເພດນີ້ມີປະໂຫຍດຫຼາຍຢ່າງຕໍ່ຮ່າງກາຍເຊັ່ນ:

  1. ປາເຊວມອນ: ມີກົດໄຂມັນໂອເມກ້າ 3 ຊ່ວຍບໍາລຸງສຸຂະພາບຜິວ, ໃນປະລິມານທີ່ຫຼາຍກວ່າຮ່າງກາຍຕ້ອງການຕໍ່ມື້ອີກ, ເປັນອາຫານທະເລອັນດັບໜຶ່ງ ທີ່ຊ່ວຍບຳລຸງຜິວ ໃຫ້ມີຄວາມຊຸ່ມຊື່ນ.
  2. ປາທູນ່າ: ເປັນປາທີ່ໃຫ້ປະລິມານໂປຣຕີນຫຼາຍເທົ່າກັບຊີ້ນງົວ ແລະ ຍັງມີໂອເມກ້າ 3 ແລະ ແຄວຊຽມ ເໝາະສຳລັບແຕ່ງອາຫານຕອນແລງ.
  3. ຫອຍແມງພູ່: ມີແຄລໍລີ່ຕໍ່າ, ມີວິຕາມິນ ແລະ ແຮ່ທາດສຳຄັນເຊັ່ນ: ເຫຼັກ, ສັງກະສີ ແລະ ຍັງມີກົດໄຂມັນໂອເມກ້າ 3 ທີ່ເທົ່າກັບປາທະເລ.
  4. ປາກະພົງຂາວ: ມີແຄວຊຽມສູງ ແລະ ເປັນແຫຼ່ງຂອງວິຕາມິນບີ, ປາກະພົງເປັນປາທີ່ມີກ້າງຫຼາຍ ແລະ ເໝາະສຳລັບຄົນທີ່ຈະຫຼຸດນໍ້າໜັກ.
  5. ກຸ້ງ: ມີທາດເຫຼັກສູງ, ສັງກະສີ ແລະ ວິຕາມິນທີ່ຊ່ວຍກະຕຸ້ນພູມຄຸ້ມກັນ, ມີໄຂມັນອິ່ມຕົວຕໍ່າ ແລະ ດີຕໍ່ຫົວໃຈອີກດ້ວຍ.

ຮູ້ແນວນີ້ຕ້ອງຟ້າວຊອກມາກິນເພື່ອປະໂຫຍດດີໆຕໍ່ຮ່າງກາຍ…

ຂໍ້ມູນຈາກ: http://news.com.la